Victoria Sundin

Alla inlägg under oktober 2013

Av Victoria Sundin - 22 oktober 2013 22:55

God natt alla <3
Ja tänkte lära känner er lite bättre ;)
Ja har två frågor
: vad är ni? (Lasnier , berntsoner , beliver ) och så vidare ;)
: vad har ni för intressen ?
God natt igen och hoppas ni har haft dn fantastisk dag
Kram / Victoria

Av Victoria Sundin - 22 oktober 2013 16:30

Hej allihopa ja tänkte lägga upp ett inlägg vad ja rekomenderar ja betygsätter mellan 1-10

  1. det första är ACO rengörings lotion, för att ja tycker den är jätte bra <3 ja har två andra från olika märken ( nivea och loreal ) men ja tycker inte att dom funkar. Rengörins lotion för inte ni som vet är sånt som tar bort smink och tvättar av ansiktete så man får en mjuk hy :) kostar 55:- och finns på alla apotek Betyg: 9
  2. det andra är en Rocket Mascara ja tycker den är bra <3 för ni som inte vet är den blå och rosa, man kan köpa den på olika klädaffärer och åhlens kostar 109:- på h&m betyg : 7
  3. det tredje är min body lotion från the body shop ( satsuma ) det är clementin lukt och jag tycker den är jätte bra. Man köper produkterna på The Body Shop såklart och dom stora kostar 185:- betyg: 10
  4. det fjärde är  kevin murphy schampo&balsam som man kan köpa på olika salonger. jag vet dock inte hur mycket dom kostar efter som min mamma köpte dom så ja vet inte hur mycket dom kostar   
  5. den femte är ett annant shampo&balsam  från garnier och den heter Garnier Fructis, det är den nya med tre frukt oljor ( oliv , avocado och Shea9 ja tycker man får en look som gör att håret ser fräst ut och friskt ut ;) man kan köpa dom lite överallt ja köpte mitt på Ö&B osv.. hehe den kostade 27:- st och ja ger betyg: 10

jag hoppas ni är nöja med detta inlägget och ja kan lägga upp bilder på produkterna senare pg min mobil kan inte ladda upp och inte min dator osv.

Hoppas ni gillar min blogg och att ni fortsätter läsa den   

( detta var inte det lååååååååååååånga inlägget )

Kram / Victoria

Av Victoria Sundin - 22 oktober 2013 11:49

Förlåt för dåliga inlägg ja vill läggs ut nåt men ja vet inte vad ..
Har ni några ider?
Idag så är min dag planerad
Skola
Slappa
Läxor
Ja tänkte lägga ut ett låååååångt inlägg :)

Nu ska jag i alla fall ha matte och det vet ni vad ja tycker om<3
Kram / Victoria

Av Victoria Sundin - 22 oktober 2013 07:54

Godmorgon mina änglar och hoppas ni har sovit gott , det har i alla fall jag = )
Nu är ja på väg till skolan :/
Tur att vi slutar 12.30 inom <3
Men det var väl allt <3
Kram / victoria

Av Victoria Sundin - 21 oktober 2013 22:01

Sov gott alla mina små änglar <3
Ni är dom finaste
Nu sommarn ja snart av trötthet efter att tittat på Downton Abbey i 1 och halv timme = /
Ja hoppas att ni har haft en bra dag och hoppas ni sover gött<33
Kram / Victoria

Av Victoria Sundin - 21 oktober 2013 18:52

Idag har ni fått mej att le stort, ja har fått så många fina kommentarer ja vet inte om det är någon som skojar med mej men ja är så glad om det inte är så :) ja blir så glad när ni säger
'älskar din blogg
Du är min förebild
Kan du inte ha en fanträff
Ja blir såååå glad och ja skulle gärna ha en fanträff men tyvärr så har ja inga fans:( enligt mej <3
Ni frågestund kommer upp imorgon.. På video !!!!<33
Ja vill i alla fall att ni ska veta att ja älskar er och hoppas ni kommer läsa min blogg <3
Kram / victoria

Av Victoria Sundin - 21 oktober 2013 15:35

Ja vet inte exakt hur en frågestund gå till men ja tänkte att ni kunde komma på några frågor som ja kan svara på..ja kommer också på några?<3 om det är okej för er<3
Ja är också himla glad för ja har fått 500 läsare på 4 dagar det betyder väldigt mycket för mej<3

Nu har ja i alla fall kommit hem från skolan och tänkte göra lite läxor.. Och sen bara slänga mej i soffan och kolla på lite tv, hoppas i alla fall ni har haft en bra dag
Älskar alla mina läsare<3
Kram / victoria
Mail:sundin.victoria@gmail.com
Kik:kikivicy

Av Victoria Sundin - 21 oktober 2013 11:50

Japp halva dagen har gått och nu matte..
Men så klart man glömmer mattesnillen hemma pågrund av att man måste rasta hunden...:(
Matte är sååå tråkigt och så....
Hoppad ni gillar bloggen <3
Kram / victoria

Presentation


Haj, välkommna

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

kontakt mej

kontakt mej

Mail: sundin.victoria@gmail.com

instagram: vviicccyy

videofyme: vviicccyy

youtube: victoriasundin

twitter: vicylamor

kram / Victoria  


Ovido - Quiz & Flashcards